هتل کرون پلازا دبی
نوشته شده توسط : فرید طهماسبی

Dubai_Hotels



هتل کرون پلازا دبی



هتل کرون پلازا دبی یکی از هتل های دبی است که در موقعیتی عالی در خیابان شیخ زاید قرار گرفته است. این هتل پنج ستاره هتلی بسیار زیبا ومجلل، با چشم انداز بی نظیر نسبت به شهر دبی و مراکز خرید دبی روبروی مرکز همایشهای بین المللی دبی و مرکز تجارت جهانی دبی می باشد .
از هتل می توان به جاذبه های گردشگری دبی از قبیل تفرجگاه امارات، اسکی دبی، ساحل جمیرا دبی ، برج العرب دبی و برج خلیفه دبی به آسانی دست یافت.فاصله ی این هتل تا فرودگاه بین المللی از با مترو ۱۵ دقیقه می باشد ومسیر خسته کننده نمی باشد.
 

Dubai_Hotels


اتاقهای هتل کرون پلازای دبی بسیار متنوع ، بزرگ و مجهز می باشد. این هتل دارای ۱۴۲ اتاق است که شامل انواع اتاقهای استاندارد ، دلوکس و سوئیتهای مجلل می باشد.
 

Dubai_Hotels


از امکانات هتل میتوان سرویس نگهداری کودکان، ماساژ ، استخر روباز، سونا ، مرکز بدنسازی ، اسکواش ، رستوران و کافی شاپ ، تریاهای متنوع ، استخر سرباز ، سونا ، باشگاه بدنسازی ، اینترنت بیسیم در لابی هتل و پارکینگ را می توان بر شمرد.
 

Dubai_Hotels


Dubai_Hotels


اینترنت بیسیم در اتاقها و لابی هتل به راحتی این امکان را فراهم می سازد که مسافرین تور دبی به امورات تجاری و شخصی خود رسیدگی نمایند. سرویس رایگان هتل به مراکز خرید دبی و سواحل دبی از دیگر امکاناتیست که مدیریت هتل کرون پلازا دبی در اختیار مسافرین تور دبی قرار داده است .





:: برچسب‌ها: هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: